Friday, May 15, 2009

扮野~

最近发现我时常 扮野 ~

扮~高兴·(有时真的有点不高兴)

扮~没有生气·(有时会发脾气,对不起)

扮~没有哭泣·(有时会偷偷掉泪)

扮~什么事都没有·(就算有什么事,都习惯不告诉别人)

扮~我很不在乎·(在乎又如何?)

扮~很不想念你·(想你~)

扮~不关心你·(很想关心你)

扮~专业·(有时候处理事情会不专业)

扮~勤劳·(其实我是很懒的)

扮~做事认真·(做事不认真,会毁了自己,也毁了工作)

扮~做事不认真·(认真的时候,会很压力)

扮~没有压力·(压力太大係你以为自己唔够人快~)

扮~懂·(不懂真的要问)

扮~有钱(有苦自己知)

最后,

扮~老·(实际年龄22,样子好像32~哈哈)

扮野 已经成为我的一个坏习惯 ~
不知道是不是因为这个坏习惯
同事都觉得我做事很不认真 ~

我只好继续扮野
其实我真的很认真

To whoever read tis,
I'm so sorry if there were anythings i did wrong,
Life ain't easy,
Work ain't easy,

even
Enjoy ain't easy

~三姆~

3 comments:

  1. nothing wrong with making mistakes or did anything wrong.
    its the matter of whether you learned from mistakes and put effort to improve yourself. show right attitudes and initiatives towards what you are doing and what you suppose to do. thats your responsibilities and be mature k?

    ReplyDelete
  2. thanks for the advice. i do learned alot from u guys. i'll take tis as my responsibility n do watever i suppose to do. thank you ~

    ReplyDelete
  3. 扮嘢唔緊要,最緊要唔好迷失你自己就得喇?朋友!自己嘅目標同埋方向,眞係唔可以迷失,如果唔係你就會覺得人生開始好黑暗啦!共勉之!

    ReplyDelete